понедељак, 3. април 2017.

Dečja žurka u Abu Dabiju

Zvali me moji mali raspevani drugari iz Abu Dabija da ih posetim pa da uživo pevamo zajedno. Ponela ja gitaru, pa put pod noge. Kuc-kuc, ima li koga? 

Kad ono, iza vrata vrište moje dve stare poznanice od 3 i 6 godina, ciče "Evo je Sandra!". Uđoh unutra, a ono buljuk mališana skočio na mene, grle me, samo što me ne sruše. Pozvale su komšiluk i sakupile društvance, od beba do školaraca. Sve naši mališani iz Srbije, došli ovde sa roditeljima na privremeni rad (i učenje) u U.A.E. 
Foto: Pevaj sa Sandrom

Odmah su mi objasnile, moje dve mustre bečke, da su odlučile da me ne puste kući. Imaju strategiju kako da me zadrže: jedna obuhvati jednu nogu, a druga drugu, pa se obese i ne puštaju me ni da mrdnem. Dobro, pomislih, razmišljaću kako da se izvučem kad za to dođe vreme. 

Još nismo ni seli kad mi je najstarija, domaćica kuće i vođa društvanca, donela na poklon crtež, kako zamišlja druženje i pevanje sa Sandrom:   
Autor: V. D.
Foto: Pevaj sa Sandrom


Tako i beše. Stadosmo mi da pevamo pesme, kad ono: moje srpsko društvance zna moje pesme bolje nego ja. Najstarija među njima deklamuje svaku pesmu bez greške, a ja samo pogledavam u nju kad se desi da zapnem sa rečima.  


Prošli smo ceo repertoar; išli u lov na medveda velikog, igrali Hoki Poki, pokazivali glavu, ramena, stomak i kolena, doneli kući pčelicu, vrteli repić sa vrtirepićem, plesali sa malim medom i svirali Klaru-gitaru! 



A onda smo pravili pauzu za ručak. Mame raspevanog društvanca su spremile pite sirnice, pa zeljanice, pa palačinke, jagode velike k'o breskve, čuda belosvetska! Red pesme, red svirke, red priče i palančinki, te stigosmo i do kraja našeg druženja. 

Pre nego što smo se rastali, spremile mi poklon dve domaćice, one moje mustre bečke. 


Foto: Pevaj sa Sandrom
Kažem ja njima da ću slatkiše rado prihvatiti, ali da zadrže Mini, da ne bude usamljena kod mene. Ja ipak nemam druge igračke kod kuće. No, mlađa mustra bečka na to spremno odgovara: neka pravi društvo malom medi! 


Gle, stvarno! Upoznala sam Mini sa malim medom i kamilom, te se druže i čekaju da ih pozovem na sledeću svirku i pevanje.



Нема коментара:

Постави коментар