петак, 25. август 2017.

Dnevnik lepih momenata (9. nedelja)

U ovom dnevniku postavljam tekstove i fotografije ili ono što bi predstavljalo zapis momenta sreće, zadovoljstva, radosti, zahvalnosti, lepote, ushićenja, nadahnuća, blagostanja u okviru 100 dana. 

Ovo je deveta nedelja. 

DAN 64 - četvrtak, 24 avgust 2017.


Rad na pesmi "Dobila sam mačkicu" se nastavlja: danas sam snimila vokale, i to sama, bez pomoći mog supruga! Nije lako jer ne mogu da namestim mikrofon tako da vidim nivo snimanja, ali iz nekoliko pokušaja bilo je uspešno. Juhu, još samo da namestim nivoe kanala za konačni miks i pesma je gotova!


Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 63 - sreda, 23 avgust 2017.


Već nekoliko dana se nakanjujem da sednem za kompjuter i počnem da radim aranžmane za moja dva YouTube kanala "Pevaj sa Sandrom" i "Sing With Sandra". Neće mi se jer mi baš prija raspust, ali moram jer mi ističu i poslednji snimci, a moja uvažena publika odmah diže uzbunu ako nešto nije urađeno. Neki mališani subotom proveravaju svakih pola sata da li je izašao novi video! 

Tako da sam danas konačno sela i uradila novi aranžman, juhu, i to ceo, za novu pesmu - "Dobila sam mačkicu"! Sad mi ostaje da snimim vokale, zatim muzička produkcija, snimanje kamerom, onda animacija i obrada. To uopšte nije lak posao, ako se radi temeljno i kvalitetno.
Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 62 - utorak, 22 avgust 2017.


Danas sam rešila važan problem! Naime, prošle godine smo morali da položimo novčani depozit da bismo sina prijavili za boravišnu vizu u Ras Al Khaimah. Nažalost, kada je on odlazio iz U.A.E., zaboravili smo da ga odjavimo i da mu poništimo vizu te nismo podigli ni depozit. Kod takvih stvari mogu nastati problemi jer su pravila oko boravka u U.A.E. vrlo striktna. 

Danas mi je lakše jer sam sa fotokopijama dokumenata otišla u Ministartsvo U.A.E. na odelenje za vize i odmah na recepciji sam dobila odgovor da neće biti problema - treba da sačekamo da mu viza istekne i moći ćemo da podignemo depozit sa originalnom priznanicom i kopijama njegovog pasoša. Emiraćanin (na takvim pozicijama uvek rade lokalci) koji mi je dao uputstva je bio vrlo ljubazan i čak je savršeno govorio engleski jezik! 

To mi je ulepšalo dan!
Foto: Pixabay

DAN 61 - ponedeljak, 21 avgust 2017.


Danas sam na TV-u videla da je kanal "National Geographic - People" prikazao turističku emisiju o Novom Sadu, što će, verujem, uticati na veći priliv turista. To me je veoma obradovalo.


Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 60 - nedelja, 20 avgust 2017.
Foto: Pevaj sa Sandrom


Danas sam napravila odličan ručak, Pad Thai. Vizuelno ovo jelo ne izgleda primamljivo ali je bilo vrlo ukusno! To je izuzetan događaj zato što ja, inače, vrlo retko kuvam.

DAN 59 - subota, 19 avgust 2017.

Stan koji smo dobili na korišćenje od škole je idealnoj lokaciji za mene - nalazi se između dva šoping mola a do škole mi treba samo sedam-osam minuta kolima. 

Pošto je napolju teško bilo gde se kretati po ovoj temperaturi ljudi obično idu kolima do mola, ali ja sam se danas odvažila te išla peške. Merila sam vreme - treba mi samo osam minuta peške, ali je vrućina takva da deluje kao da smo kilometrima daleko. Ipak, meni ne smeta toplota te mi je šetnja prijala. Fotografija je uzeta ispred šoping mola, a moja zgrada je poslednja sa desne strane.
Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 58 - petak, 18. avgust 2017.

Petkom pre podne obično suprug i ja idemo na kafu u naš omiljeni kafić "Tucano" u Ras Al Khaimah, a zatim se prošetamo po šoping molu, uzduž i popreko - jer inače ne možemo da se šetamo na ovoj visokoj temperaturi. Taj ritual nas opušta.
Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 57 - četvrtak, 17. avgust 2017.

Dan je protekao u čišćenju, spremanju i razmeštanju stvari u stanu. Kad se odsustvuje mesec dana iz stana u pustinji, treba nekoliko dana da bi se unutrašnjost, koja je prekrivena peščanom prašinom, dovela u red. Još nije sve gotovo, ali se mnogo lakše diše.
Foto: pixabay.com

Нема коментара:

Постави коментар