субота, 5. август 2017.

Dnevnik lepih momenata (6. nedelja)

U ovom dnevniku postavljam zapise i fotografije ili ono što bi predstavljalo momenat sreće, zadovoljstva, radosti, zahvalnosti, lepote, ushićenja, nadahnuća, blagostanja u okviru 100 dana. 

Ovo je šesta nedelja. 

DAN 42 - sreda, 2. avgust 2017.

Prespavala sam celu noć u hotelskom smeštaju u Helsinkiju i probudila se odmorna. To je za mene vrlo neobično kada sam van svog kreveta, to jest na putovanju i sama ta činjenica me čini zadovoljnom. Sada sam spremna da se uhvatim u koštac sa dugom plovidbom na trajektu nazad do Stokholma.

Foto: Pevaj sa Sandrom

DAN 41 - utorak, 1. avgust 2017.


Obilazimo Helsinki. Posetili smo spomenik Sibeliusu, najpoznatijem finskom kompozitoru. Kad sam bila mlada nisam mogla sanjati da ću ga jednog dana posetiti i ovo me čini srećnom.

Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 40 - ponedeljak, 31. jul 2017.

Uplovili smo u luku u Helsinkiju, glavnom gradu Finske i došli do našeg divnog hotela na obali mora. Kada smo ga videli poželeli smo da nigde ne mrdamo već samo leškarimo i uživamo u divnoj prirodi.

Foto: Pevaj sa Sandrom

DAN 39 - nedelja, 30. jul 2017.


Uzbuđena sam jer prvi put plovim ogromnim trajektom, od Stokholma do Helsinkija, Baltičkim morem. Plaši me noćna vožnja u maleckoj kabini bez prozora, ali prizor dok isplovljavamo iz Švedske i obilazimo ostrvca je nezaboravan!
Foto: Pevaj sa Sandrom
Foto: Pevaj sa Sandrom
Foto: Pevaj sa Sandrom

DAN 38 - subota, 29. jul 2017.

Obilazimo Oslo Hop On - Hop Off autobusom. Prijatan i sladak grad. Hladno je, ali izdržljivo. Nisam osetila hladnoću poslednje 4,5 godine.



Foto: Pevaj sa Sandrom

DAN 37 - petak, 28. jul 2017.


Nakon 8 sati vožnje kolima od Kopenhagena stigosmo do Osla i našeg hotela na vrh brda. Divno je šetati na svežem vazduhu i istraživati okolinu.
Foto; Pevaj sa Sandrom

DAN 36 - četvrtak, 27. jul 2017.

Suprug i ja obilazimo Kopenhagen, glavni grad Danske. Zadovoljstvo je bezbrižno se voziti brodićem po kanalima. 
Foto; Pevaj sa Sandrom
Foto: Pevaj sa Sandrom


Нема коментара:

Постави коментар