субота, 29. јул 2017.

Dnevnik lepih momenata (5. nedelja)

U ovom dnevniku postavljam zapise i fotografije ili ono što bi predstavljalo momenat sreće, zadovoljstva, radosti, zahvalnosti, lepote, ushićenja, nadahnuća, blagostanja u okviru 100 dana. 

Ovo je peta nedelja. 

DAN 35 - sreda, 26. jul 2017.

Nakon burnog dana putovanja i momenata jurnjave za avionom prilikom transfera, suprug i ja smo sleteli na aerodrom u Kopenhagenu. Na izlasku iz aviona i stupanju na dansko tlo, stujardese Air Berlin-a su nam priredile lepo iznenađenje: čokoladice u obliku srca!


Foto: Pevaj sa Sandrom


DAN 34 - utorak, 25. jul 2017.



Na večeri, obradovalo me je prisustvo Njenog Kraljevskog Visočanstva - Pancerote!


Foto: Pevaj sa Sandrom


DAN 33 - ponedeljak, 24. jul 2017.


Zadovoljstvo je vežbati sa nekolicinom pozitivnih žena, bez velike pretenzije, taman toliko da se mišići rastresu, razbude i rastegle.


Foto: Pixabay




DAN 32 - nedelja, 23. jul 2017.



Danas sam na tavanu spremala stare stvari i naišla na knjige koje sam čitala sinu kad je bio mali, kao i na njegove brojne medalje sa plesnih takmičenja. Osećam nežnost, ponos, zadovoljstvo i setu,u isto vreme.



DAN 31 - subota, 22. jul 2017.

Divno je videti lepezu boja, mirisa i ukusa na pijaci. Probaš malo sira, uzmeš parče sveže kiflice, opereš kajsiju i ona se raspadne u ustima. Mmmmm...



DAN 30 - petak, 21. jul 2017.

Zadovoljstvo je šetati se Dunavskim parkom sa mojim dragim suprugom.






























DAN 29 - četvrtak, 20. jul 2017.


Odabir momenta za današnji dan je upoznavanje jedne male Jane.
Foto: Pixabay



Нема коментара:

Постави коментар