субота, 9. септембар 2017.

Dnevnik lepih momenata (11. nedelja)

U ovom dnevniku postavljam tekstove i fotografije ili ono što bi predstavljalo zapis momenta sreće, zadovoljstva, radosti, zahvalnosti, lepote, ushićenja, nadahnuća, blagostanja u okviru 100 dana. 

Ovo je jedanaesta nedelja. 

DAN 78, četvrtak, 07. septembar 2017


Jupi, četvrtak (to je kao u Srbiji petak - dan pred vikend)! Moja učionica je spremna za nove đake. 
Foto: Pevaj sa Sandrom

DAN 77, sreda, 06. septembar 2017

Dan bez naročitih dešavanja: sastanci, radionice za profesionalni razvoj i pripremanja učionica. Jedino odskakanje je sastanak cele škole povodom proslave dobijanja CIS (Counsil Of International Schools) akreditacije i najave za ovogodišnju evaluaciju iste. Dobili smo veeeeliku tortu.
Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 76, utorak, 05. septembar 2017

Utorak je rezervisan za umetničko veče sa drugaricama - slikarkama. Pravimo zajedničku sliku.
Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 75, ponedeljak, 04. septembar 2017

Nakon dugačkog raspusta dоšao je i prvi dan u školi, doduše samo pripreme za nastavu. Kasnimo sa početkom nastave 10 dana zbog Eid praznika, stoga smo imali najduži raspust, ikada! Naravno da mi se nije išlo, ali već nakon pola sata provedenih u školi osećala sam se uhodano. Kao vožnja bicikla! 


Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 74, nedelja, 03. septembar 2017

Danas mi je moj super muž skuvao divan ručak!



Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 73, subota, 02. septembar 2017


Eh, noćas nisam ni oka sklopila, vratila mi se moja naizgled bezrazložna insomnija koja ume da potraje i nekoliko dana. 


Stoga, iako se osećam kao da me je pregazio kamion, danas sam srećna što ipak mogu da funkcionišem i što još uvek nije počela škola. E, to bi bilo problematično!


DAN 72, petak, 01. septembar 2017


Mmmm, pronašla sam ovaj divni hlepčić u Carrefour-u, napisali su da je portugalski. Kakav god da je, vrlo je ukusan! Onima u Srbiji to možda i nije bitno, ali ovde u UAE je to važna stvar.

Foto: Pevaj sa Sandrom







Нема коментара:

Постави коментар