петак, 1. септембар 2017.

Dnevnik lepih momenata (10. nedelja)

U ovom dnevniku postavljam tekstove i fotografije ili ono što bi predstavljalo zapis momenta sreće, zadovoljstva, radosti, zahvalnosti, lepote, ushićenja, nadahnuća, blagostanja u okviru 100 dana. 

Ovo je deseta nedelja. 

DAN 71, četvrtak, 28. avgust 2017

Moj sin ide na fakultet u daleku zemlju i ostavio mi je nesređene svoje školske knjige i sveske te sam rasporedila ono što je za bacanje, ono što je za poklanjanje i za prodaju. Trebalo mi je tri sata, ali sada se lakše diše. Bravo za mamu!


Foto: Pevaj sa Sandrom

DAN 70, sreda, 28. avgust 2017

Muž mi je, sam i ničim izazvan, ispekao kolače sa jabukom i cimetom. Jeste da su zagoreli, ali su bili ukusni, i što je najvažnije, ispunjeni ljubavlju.


Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 69, utorak, 27. avgust 2017

Studio nam je bio dugo neaktivan i sad smo ga prvi put, nakon dva meseca pauze, namestili i snimili nekoliko spotova.

Foto: Pevaj sa Sandrom


DAN 68, ponedeljak, 27. avgust 2017

Kafa, pesak i roman, pa makar i elektronski. Čisto zadovoljstvo!


Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 67, nedelja, 27. avgust 2017

Danas sam snimila vokal za nekoliko pesama na engleskom jeziku: "Hello, Bonjour", "Yupaidia Da" i jednu priču uz muziku na srpskom jeziku, "Pošla koka na pazar". Mislim da će priču deca obožavati! 

Kada sam bila mala često sam slušala snimak na gramofonskoj ploči, sa dramskim izvođenjem neke pozorišne družine. Mnogo sam volela tu priču i dan-danas je znam napamet. Uvek me vrati u detinjstvo. 
 DAN 66, subota, 26. avgust 2017
Subota je dan za odmaranje te sam otišla do moje omiljene plaže u "Hilton" hotelu. 

Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 65, petak, 25. avgust 2017

Danas sam na mom Patreon kanalu dobila prvog Pokrovitelja! Jedan od mojih obožavatelja je uplatio 10 dolara i dobiće mnoge privilegije navedene u listi! Jupi, led je probijen!


https://www.patreon.com/pevajsasandrom 

Нема коментара:

Постави коментар