четвртак, 14. септембар 2017.

Dnevnik lepih momenata (11. nedelja)

U ovom dnevniku postavljam zapise momenta sreće, zadovoljstva, radosti, zahvalnosti, lepote, ushićenja, nadahnuća i blagostanja u okviru 100 dana. 


Ovo je jedanaesta nedelja. 


DAN 85, četvrtak 14. septembar 2017

Dovoljno što je danas četvrtak - dan pre vikenda i slobodno posle podne, jupi! Ujutro, pre početka časova, u učipnicu mi je provirila devojčica iz četvrtog razreda koju sam juče prvi put upoznala. Pozdravih je i upitah šta želi, kako mogu da joj pomognem, a ona mi kaže da je došla samo da mi kaže "zdravo" i pritom me čvrsto zagrli. Prelep početak dana!


Došavši kući shvatila sam da sam u školi zaboravila malu tašnu sa novčanikom i telefonom okačenu na stolici u sobi za zaposlene (tamo obično asistenti sede i piju kafu i podgrevaju ručak). Uveče sam se setila i našla je upravo onako kako sam je ostavila, iako posle podne spremači i spremačice čiste sve sobe. To je lepota života ovde - obično zaboravljene ili izgubljene stvari nađu put do vlasnika a kriminal je sveden na minimalnu meru.

Takođe, i poziv iz Šangaja (onog pravog, kineskog) mi je ulepšao dan!

DAN 84, sreda, 13. septembar 2017

Moje drugarice iz "RAK Ladies Group" su priredile slikarsko veče u koordinaciji sa fondacijom "Al Qassimi" sa temom slikanja na minijaturnom platnu. Pristne dame su 
dobile odlično predavanje divne slikarke Marine Russo a zatim započele oslikavanje 
minijatura. Već tri meseca nisam imala detaljan slikarski rad te je ova sesija bila pravo uživanje i opuštanje.
Foto: Pevaj sa Sandrom
Foto: Pevaj sa Sandrom











DAN 83, utorak, 12. septembar 2017

Ah, koliko prija domaći ručak u školi i tišina i samoća nakon 5 uzastopnih časova! Toliko mi je nedostajalo mira i tišine da sam izašla napolje 
da ručam na 38 C, samo da ne budem okružena bukom i grajom đaka u školskoj kantini. 
Foto: Pevaj sa Sandrom



















DAN 82, ponedeljak, 10. septembar 2017

Prvi časovi su protekli dosta dobro, upoznala sam nove razrede, nove đake. O
d današnjih 5 razreda čini se da samo u jednom mogu da očekujem ozbiljnije probleme u ponašanju. To je fenomenalno!



DAN 81, nedelja, 10. septembar 2017

Danas je bio prvi dan škole. Kako "specijalci" (a među njima su nastavnici muzike) nisu imali 
časove prvog dana već samo obišli razrede da se upoznaju sa đacima, moglo bi se reći da mi
je školski dan bio fenomenalan! 
Deca su me pozdravljala na hodniku i grlila, oduševljena što me vide. To su ona što vole muziku, naravno. 

DAN 80, subota, 09. septembar 2017

Pogled sa Hilton plaže - čist hedonizam!

Foto: Pevaj sa Sandrom

DAN 79, petak, 08. septembar 2017

Omiljena miso supa u japanskom restoranu, mogla bih da pojedem 5 tanjira! Zatim kafa sa prijateljicom pa nam još 
uveče došli drugari iz komšiluka, odličan dan za relaksaciju!

Foto: Pevaj sa Sandrom

Нема коментара:

Постави коментар