недеља, 24. септембар 2017.

Dnevnik lepih momenata (12. nedelja)

U ovom dnevniku postavljam zapise momenta sreće, zadovoljstva, radosti, zahvalnosti, lepote, ushićenja, nadahnuća i blagostanja u okviru 100 dana. 


Ovo je dvanaesta nedelja. 

DAN 92, četvrtak 21. septembar 2017

Foto: Pevaj sa Sandrom
Pre nekoliko dana nam je stigla porudžbina za novu školsku godinu - novi Kawai pianino iz Velike Britanije. 

Međutim, stigao je oštećen, jedna nogica se otkačila i neki šrafovi unutra su otpali. Strah me je bio da ga dam školskim majstorima jer nam uglavnom vrate stvari u još gorem stanju. No, nisam imala drugog izbora i drago mi je što su svojim poslom promenili moj utisak o njihovoj ekspertizi. 

Operacija je prošla uspešno i nema nikakve druge štete. Tako da sam danas konačno vežbala na novom pianinu. Ah, kakva divota!


DAN 91, sreda 20. septembar 2017

Danas je moj sin dobio vizu za studiranje u Japanu, koju smo toliko dugo čekali. Na putu za studije mu se našlo mnoštvo prepreka, ali uspeli smo da ih zajedničkim snagama pređemo. Izuzetno sam ponosna i zahvalna što imam tako dobro i pametno dete.
Foto: Pixabay
DAN 90, utorak 19. septembar 2017

Saznali smo da je u četvrtak islamska Nova godina te da ćemo neplanirano imati jedan dan praznika. Jupi! Naši đaci su to znali pre nas. 




DAN 89, ponedeljak 18. septembar 2017

Iako mi je danas bio naporan dan u školi, svi časovi su bili u redu i to je razlog za zadovoljstvo.
DAN 88, nedelja 17. septembar 2017

Vrlo naporan dan u školi mi je ulepšala moja učenica klavira, svirajući vrlo lepo nakon dvomesečne pauze.  


DAN 87, subota 16. septembar 2017



Jedan relaksirajući dan kada smo suprug i ja otišli na kafu sa jednim bodigardom, ni manje ni više. Uvek je divno upoznati zanimljivu osobu tako različitog životnog puta od tvog!

DAN 86, petak 15. septembar 2017
Sunce nad glavom, š
ljunak pod nogama.
Foto: Pevaj sa Sandrom





Нема коментара:

Постави коментар