четвртак, 29. јун 2017.

Dnevnik lepih momenata (2. nedelja)

U ovom dnevniku postavljam zapise i fotografije ili ono što bi predstavljalo momenat sreće, zadovoljstva, radosti, zahvalnosti, lepote, ushićenja, nadahnuća, blagostanja u 100 dana. 

Ovo je druga nedelja. 


DAN 8 - četvrtak, 29. jun 2017.


Današnji dan je bio dosta miran i monoton; morala sam da uradim muzičku postprodukciju za moje video spotove na YouTube kanalu, a to baš i ne volim jer nema prostora za kreativnost već je posao tehničke prirode. 



Odabrani trenutak za danas bi bio večernja šetnja na 45C po pesku pored močvare koja, uprkos neprijatnom mirisu, širi hladnoću te je temperatura pored nje bila niža za 2-3 stepena.  



Foto: Pevaj sa Sandrom

DAN 9 - petak, 30. jun 2017.

Petak je u UAE prvi dan vikenda i suprug i ja obično idemo na jutarnju kafu u naš omiljeni kafić. Ova današnja kafa je bila posebna jer je to bio prvi petak nakon dugog ramadanskog posta kada se punih mesec dana nije smelo piti i jesti u javnosti pre sumraka. 
Foto: Pevaj sa Sandrom
Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 10 - subota, 1. jul 2017.

Foto: Pevaj sa Sandrom
Veoma prijatan dan proveden sa drugaricom u Al Hamri: kafenisanje, pričkanje, kokakolisanje, bazenčić i bezmesni ručkić koji nam je moja draga frendica napravila. Ah, što je lep ovaj život kad si na raspustu!
Foto: Pevaj sa Sandrom

Foto: Pevaj sa Sandrom


DAN 11 - nedelja, 2. jul 2017.
Foto: Pevaj sa Sandrom
Danas se dešavalo (ne baš uzbudljivo) sređivanje fajlova u kompjuteru. Ali i to se ponekad mora odraditi. 

Odabrani trenutak: šetnja sa suprugom i pronalaženje palmi sa najlepšim zrelim urmama.  

DAN 11 - ponedeljak, 3. jul 2017.
Foto: Pevaj sa Sandrom












Ima li šta bolje od fenomenalne plaže i dobre knjige? 

Najdraže mi je što sam knjigu zamalo odbacila na početku čitanja, ali se ubrzo njoj vratila i preporodila se. 

Priča se dešava u Engleskoj u XVII veku: student medicine napušta svoju profesiju žudeći za ugledom i pažnjom kralja Čarlsa (to me nije naročito zanimalo). No, neočekivano, priča dobija drugačiji tok. 

Jedva čekam da nastavim!  


Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 12 - utorak, 4. jul 2017.

Suprug i ja smo ceo dan posvetili radu: ja sam sredila muziku (aranžman, produkciju i postprodukciju) za tri pesme a on animirao i editovao tri video spota. Sada imamo unapred sređen i sortiran materijal za YouTube kanal - za ceo jul i pola avgusta te konačno možemo oboje da se odmorimo. 


Foto: Pevaj sa Sandrom
DAN 13 - sreda, 5. jul 2017.

Danas smo suprug i ja pregledali svih 16 video spotova koje smo unapred pripremili za puštanje tokom raspusta, da bismo ustanovili sitne greške na čak 10 spotova!  Uh, sad sledi Jovo nanovo!

I pored toga radujem se što sam pronašla sjajan sajt za prodaju umetničkih radova te sam danas našla vremena da postavim svoj profil i dve svoje slike. Nije važno da li će se imidži (odštampane kopije) prodavati ili ne, važno je da su ugledale svetlost dana.






Нема коментара:

Постави коментар